what I did yesterday was hurtfuuul xD


så vita är vi faktiskt inte o real life. jaa, lite muppad bild på mig men tess lika vacker som alltid :)

tjolahopps små barn :) idag har jag varit flummig eftersom jag inte sovit så mycket. sov hos tessi och vi låg och bara snackade. om allt. det är så mysigt med såna saker, att man bara kan snacka om vad som helst och verkligen lätta sitt hjärta liksom. om det här var en hiss o diss lista skulle det här lätt komma in på hiss listan. haha. aja, en sak som inte alls är rolig är att jag har träningsverk i typ hela kroppen. aa, det får hamna på diss listan. eftersom vi hade skololympiad igår och det var lite flum flum där men det var ju rätt så kul :) och jag slog mitt rekord i höjdhopp. en o tio :) hahahah jag veet, fett lite men jag är ju rätt så kort... så bra för att vara jag ;) iallafall så har jag varit dödstrött idag. men, duktig som jag är så lyckades jag inte somna. mohahaha. nu ska jag dra så besitos :*
love from  me
xoxo
                    /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0