skittles o sånt :)


I loooooove skittles <3

gissa vad min bebis rebecca visade mig idag. en affär där man kan köpa amerikanska godisar !!!!! skittles !!!! typ godaste godisarna ever !! du måste bara smaka det. finns o köpa där i medborgarplatsen bredvid indiska. kostade 28 kr. jag vet, det är rätt så dyrt men jag har inte ätit det på typ tusen år så... a. vad gör man då man är desperat ?? :) och sen så kikade vi in på indiska och där köpte jag en mössa och vantar. så i indiska slösade jag 199 kr. jättefina är dom. vita med rosett på :) älskar dom. hihi. jag är så glad över dom eftersom min underbara mormor har stickat en fantastiskt fin vit halsduk som jag älskar men jag har inte haft något som machtar det.  och nu har jag ju det :)
love form me
xoxo
                   /Linnéa

ps. hittade inga bilder på min nya mössa och nya vantar på indiskas hemsida. jag vet, irriterandeeee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0