lite lite sådära ;)



hey there babies :) igår så kunde jag inte skriva eftersom jag hade dataförbud :p nä, jag driver men eftersom att min mattelärare fick knäpp o lärde oss en ny jäääätte komplicerad sak en dag innan matte provet så bestämde jag mig för att inte gå på modersmål (yess !! xD) och plugga hemma istället. gjorde jag det ?? faktiskt, eller kanske inte heeeela tiden men nästan hela tiden. hahahha jag är stolt xD iallafall så träffade jag mina friends idag i kyrkan och hade det kul som vamligt. några av oss kanske hittar på något imorgon. vem vet vad det blir med det eftersom det nästan aldrig blir som man planerat ... men men, nu ska jag börja dra mig eftersom jag har huvudväk och inte har något mer att skriva. haha buenas noches o besitos :* blessings
love form me
xoxo 
                    /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0