. . .

vad hände
allt bara försvann
orden bara rann
jag kunde inte säga någonting
utan att du skulle bli arg för ingenting
irriterande och sjukt
jag står bara inte ut
att se dig försvinna från mig
för gumman, jag älskar ju dig ♥

förlåt för allt
vill inte att det ska vara kallt
mellan oss
det ska inte gå som det gjorde för Kate Moss
allt ska vara bra
var evigast dag
jag ska göra allt som står i min makt
för detta ska inte få fortsätta i samma takt
all för dig min vän
för jag älskar ju dig ♥

vi ska inte faila på det här
det ska inte bli som det där
det där, där inget funkar
och tjejen jag lovar vi blir inte munkar
eller i vårt fall nunnor
för vi ska byta takt på trummor
vi ska börja om på nytt
det där såret vi haft ska bli sytt
hoppas verkligen du stannar här hos mig
för jag älskar ju dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0