090928

5reasonswhyIdidntdomyhomework.jpg 5 Reaons Why I Didn't Do My Homework image by starrinightx
hahahahhahaha xD OBS inte jag som skrivit ;)

hey there sweets :) hoppas allt är bra med er. själv har jag precis hängt upp mammas kläder i garderoben eftersom hon på något sätt lyckades göra så att allt ramlade på golvet och så blev hon jättestressad eftersom hon skulle iväg någonstans. så jag hjälpte henne. naaw lilla mamma :) älskar henne. verligen. men nu orkar jag inte sitta och skriva om hur mycket jag älskar min underbara mamma utan kanske berätta lite om andra saker. försöka skriva ett normalt inlägg vilket jag nästan aldrig lyckas med. haha. jaja, hade hemkunskap idag. och jag nästan dog. blev så arg då det alltid är jag och en annan alltid måste jag göra allt. eller det känns så åtminstone, och sen när alla andra ska få för sig och komma försent och vi slutar sent och lalala. jaaa, inte så lyckad lektion men maten blev iallafall god :) måste plugga. blä. vi har typ massor med läxor och prov den här veckan. ååååhh jag pallar inte -.- aja, det ordnar sig. pussar på er och hejs
love from me
xoxo
                   /Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0