shawty is a melody in my head lalalala ... xD

 
mahaha skarrig bild på choklad ?? xD    replaaaay !! <3

shawty is like a melody in my head ... åååhh jag älskar den låten <3 aja, här sitter jag o lyssnar på den medan jag äter skorpa med smör o hallonsylt och dricker choklad med vispgrädde. me like veeery much xD har prao den här veckan. och jag praoar med min debbi i kyrkans café. dom som jobbar där är så söta så det inte är sant. älskar dom. aja, ska försöka göra något åt projektet i engelskan. ojojoj ... haha puss på er
love from me
xoxo 
                  /Linnéa


Kommentarer
Postat av: julia

hej Linnea kan du inte lägga ut bilder på dina kläder va fin blogg du har

2009-10-18 @ 16:49:23
Postat av: Linnéa

tack gmn. tycärr så é ja så dukti så o har inte lärt mig o ladda upp bilderna från min mobil xD ahahhahahahah lyckat va xD men ja ska se till o lära mig de ;) tackar puss på di :* <3

2009-10-26 @ 19:53:24
URL: http://lullicute.blogg.se/
Postat av: julia

OKej hehe puss på dig me

2009-11-29 @ 11:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0