duscha hit & duscha dit


glada lilla jag :) hihi, nyduschad och allt ;)


haha <3

mohahhah ser ni min finne xD jaa ni, det gäller och bjuda på sig själv xD

hallen o mina schnyggisch fötter xD haha

som sagt, det gäller och bjuda på sig själv ... haha

tjolahopps my sockertopps xD jag har precis duschat ochs sitter nu här i
 philips (kusins) hall med hans laptop i mitt knä. den är så varm att den värmer upp mig. haha. ren och fräsh känner jag mig också, jag älskar att duscha, fats det har jag ju sagt förrut :P aja, innan jag duscha fick jag för mig att laptopen skulle stå framför badrumsdörren så att jag hörde musiken som spelades. så jag gjorde en snabblista med alla låtar men glömde ställa den på spela alla, så jag skrek varje gång när låten tog slut att de (min lillebror eller Philip) skulle byta låt. men de sätter om den hela tiden och sänker på musiken. irriterande ?? ja. haha. men iallafall så var det jätteskönt att ta en dusch, trots att jag duscha igår så var det jääääätteskönt. hihi
love from me
xoxo
                   /Linnéa

Kommentarer
Postat av: rebecka

ja tycker du blev very vacker

2009-10-10 @ 08:37:27
Postat av: Linnéa

taack :) <3

2009-10-10 @ 09:47:46
URL: http://lullicute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0