me and my smulor :)


jaa, så ser min Ben&Jerry's ut :) fast den är ju inte min på bilden jag tog den ju från google.com

aloha sweets :) jag har fortfarande oooont i halsen :(. ååååhhhh d suuuger att ha ont i halsen och ha hosta för då får man ont i halsen varje gång man hostar. Ida då så gick jag till skolan, men jag slipper imorrn för då är det helstudiedag :). men idag på lunchen dåså var det äcklig mat så jag åt typ bara knäckebröd. Och jag får ju min små hostattacker så jag fick typ en i luchen asså sådär så att jag måste hosta typ hela tiden ni vet, ett ord, host , ett ord, host osv. Så ingen hostattack bara hoooooooooooooooooooooooosthosthosthost utan mer host ord host ord. Så när jag åt så typ snöade de ner smulor på alla i min närhet. haha. sorry till er :) Men men, idag har jag köpt min efterlängtade Ben&Jerry's. Och eftersom den är så efterlängtad så tänker jag vakta den som ekorren i ice age vaktar nöten  :). Men nu ska lilla jag ta och dra för att käka upp den goda Bohemian Raspberry Ben&Jerry'sen. Så byyyye :) besitos *muuahh*  
love from me
xoxo
                                 /Linnéa

Kommentarer
Postat av: bea

jag älskar ben&jerrys :d

2009-05-06 @ 13:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0