hola doc.

hola sweets. sorry, att jag inte har skrivit nåt. Först har jag inte orkat o så har jag varit sjuk sen måndas, så idag så blir det en veckas jubileum. Jippi !! not. Det är såååå störit med hostan, jag har haft feber, hosta (kvar), ont i halsen (kvar), så int i halsen att jag inte kunnar prata, snorig (kvar) och svimfärdig. Alltså just nu suger det att vara sjuk för jag vill se mina friends för jag måste praaata med dem :). I alla fall så fick jag inte gå till skolan idag (hurra !!) för jag ska till doktorn och jag har fortfarande kvar mycket hosta och har lite ont i halsen. Men jag tror att jag ska till skolan imorrn - vi får se. :) men nu är det slut på det här lilla inlägget för pappa behöver datan så besitos till er och han en jättebra dag fast vädret här i Stockholm är fult.
love from me
xoxo
                        /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0