facebook & latte

arrggghh . jag blir så sur på facebook just nu asså !! jag kan inte se vilka som är inne. :( buu. det suger att inte kunna se vem som är inne på facebook. För då vet man ju inte vem man ska säga hej till :). Idag har jag hat ledig dag . woohow. Det är så skönt me såna dagar, man bara chillar :). Jo, asså så klart är det studiedag, så ni kan vara lugna, ni har inte missat att ni inte skulle vara i skolan idag för det är ingen röd dag. Tänk vad skönt det skulle vara om det fanns massor med röda dagar. då skulle man kunna vara ledig typ jämt, men då kanske de skulle dra ner på loven. Aja, nu ska jag göra typ en latte. haha. jag är töööörsti :). men besitos på er då & jag hoppas att ni har haft en bra dag :). hejs på er.
love from me
xoxo
                              /Linnéa                                      
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0