wrapped with love y buenas noches



http://www.punmiris.com/parfem/Hilary-Duff/Wrapped-With-Love-2315.html därifrån kommer den här bilden.

Jag kom precis ut ur duschen. Så härligt med en varm dusch när det har varit så kallt ute. Och så kom jag och tänka på den här parfymen, har ingen aning om varför. Men iallafall så heter den "wrapped with love" och det är Hillary Duff som har gjort den. Och jag bara älskar hur den luktar !! Jag ville köpa den förra sommaren men hade inga pengar så det blev inget, och jag orkade förstås inte spara till den :). Men ändå, den luktar gott gott gott och är supersött designad. Jag tycker att det är en riktig sommardoft. haha. vad konstigt det lät, men det är sant :). Aja, nu ska jag gå och träna till ett franska prov, ta fram kläderna och ligga och läsa bibeln och någon kläd-kataog eller någon ELLE-tidning. Så buenas noches y besitos (god natt och pussar).
love from me
xoxo
                                 /Linnéa

Kommentarer
Postat av: Kenny :)

Linnea du ahr TUNG blogg :)

2009-03-29 @ 00:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0