dusch . sova . manikyr . pedikyr . nattis nattis .


  

påslakansetet och pyjamasen (som jag har visat förrut på bild) kommer från H&M .

vad skönt det är med en dusch !! alltså faktiskt. Jag tror att jag redan har påpekat att jag älskar att duscha. För alltså det är så himla skönt !! Och jag är ju väldigt frusen av mig (när det är kallt) så när jag duschar så brukar jag liksom "smälta" . Det är bara såååå mysigt att duscha. Nästan lika mysigt som att sova. :) Ja, jag är en riktig liten latis utav mig :) .
haha.
Men jag menar att sova. Det är bara såå skönt. Man kan liksom koppla bort sig frpn alla problem under flera timmar. Sova är bara för skönt. :) Och det är som mest mysigt när man har ett fint påslakanset och en mysig pyjamas. Som de på bilden. Och så blir det  ju också mysigt om man precis har duschat, bytt påslakan (till et fint), fixat ren pyjamas, precis målat naglarna, städat rummet och om man har en bra bok eller ny tidning.
aja, jag har faktiskt också målat fransk manikyr på både handnaglarna och tånaglarna. Fast när det är på tånaglarna så tror jag att det kallas för pedikyr. whatever. Men, nu tror jag faktiskt att jag ska göra iordning tills imorgon. Ni vet, första dagen efter lovet. Det är sämst med såna dagar. För då är det så lång tid kvar tills nästa lov :( . Så, jag ska snart säga go' natt till er. Men tro nu inte att jag går och lägger mig så här tidigt, utan jag går och lägger mig 22 : 30 framåt. Fast det är ju inte så sent egentligen. Men jag orkar inte bry mig om vad som är sent. För jag orkar annars inte med dagen, alltså om jag går och lägger mig supersent.
Så, nattis nattis , sov så gott och dröm så sött.
puss på er
love from me
xoxo
                                   /Linnéa


Kommentarer
Postat av: majanyk

Hej tack så jätte mycket, det värmer! Ska göra om designen snart med bilderna och så inte riktigt nöjd med den jag har. Jätte fin blogg du med! rosa och fin :)! kramar

2009-03-01 @ 20:59:48
URL: http://majanyk.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul att du tycker det, tack så jättemkt ! Din blogg är riktigt snygg den med :) Rosa är underbart :)

2009-03-01 @ 21:34:07
URL: http://emmamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0