varit hemma. filmer. tuggummin. nattis nattis :)


sök på "stimorol intense mint" på google.com

Hejsan Hejsan.Idag har jag varit hemma och mått dåligt. Men jag tittade på filmer :). Jag såg på Mean Girls, Ella the Enchanted, She's the man och 13 snart 30.  Och så läste jag Kalle Anka tidningar :). haha. Vet ni, jag har hittat världens godaste tuggummi !! Jag vet att det är helt från "ämnet" men jag har verkligen gjort det !! Det är Stimorol Ice Intense mint. Den är så himla god !! Själv gillar jag mest tuggummin med mint smak. Men om jag ska välja någon annan smak så gillar jag :
stimorol melon blackberry
stimorol lime strawberry
extra raspberry

hubba bubba - den där rosa, jag vet inte vad den heter, men den smakar jättegott !!
Men men, nu måste jag sticka och komma på 10 meningar med verben etre och avoir - jag tror man stavar så - till imorgons franska. puss puss på er och nattis nattis - men jag ska inte gå och lägga mig nu, jag ska bara inte skriva mer - och ha det bra. :)
love from me
xoxo 
                                 /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0