döpt mig !!



så himla skönt att döpa sig !! Liksom, lämna allting dåligt som man gjort och man varit med om bakom sig !! sköööönt säger jag bara, skööönt. :) jaja. vad mer har jag gjort idag utan att döpa mig, jo, mamma och pappa bjöd in lite folk hit till oss och vi åt och ja, jag var då med Jasmine <3. Hon är en utav mina absolut närmsta vänner. Vi har känt varandra sen hon föddes för jag är ett år äldre än henne, men vem bryr sig ?? egentligen. yeah yeah . Vad finns det mer att skriva nu då ?? Jo, jag och brorsan såg på "fear factor" och det var så himla stört så det inte är sant !! Tjejerna och killarna skulle raka av håret och jag menar no way att jag skulle göra det, inte ens för pengar !! Aja nu orkar jag inte skriva mer så puss på er.
love from me
xoxo
                            /Linnéa

  det är inte mitt läppavtryck. Och jag fick båda bilderna från mina bilder, men de kommer från andra sidor. Så sorry om det kanske är just din bild. Men jag har haft bilderna där i flera år. Så jag kan tycärr inte hålla reda på vart de kommer ifrån :(. puss på er i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: Emily

svar: aaw tack din blogg e också gullig :D

haha jaa du det var en bra fråga, jag noppade dem för ett par månader sen och då blev de smala men nu håller de på att växa ut till min naturliga form. Lite svårt att förklara hur jag gör men jag brukar bara försöka att få en ren form genom att ta bort små hårstrån som inte följer formen... haha kan verkligen inte förklara. Men tack :)

2009-03-08 @ 20:02:39
URL: http://emali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0