nämen hejsan :)

nämen hejsan till er som läser min blogg.
sorry för att jag inte har skrivit så mycket men jag har antingen inte haft tid eller så har jag bara inte orkat .  .  .  hehe. aja, idag så, eller egentligen så betsämde jag mig igår för vilka färger mitt rum ska målas i men idag så åkte jag och familjen till en "färgaffär", eller vad de nu kallas för. Och sen så gick vi in i Konsum och brorsan köpte godis och jag en tidning (Chic). Och nu finns det inget mer att berätta .  .  .  eller jo, imorgon så ska jag och brorsan döpa oss !! Så himla kul att äntligen göra det. :) Det är något jag har velat göra jättelänge. Men jag ville först gå på en encounter, sen så skulle jag döpa mig. Det var jag verkligen fast besluten vid. Och jag har nyligen varit på en encounter, församlingsencountern. Så därför så ville jag döpa mig nu. :) Men nu ska jag gå. Så puss på er och ha en fortsatt bra "dag".
love from me
xoxo
                                     /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0