rosa laptop . mexikanskt . första maj .



bilden på den här underbara rosa laptopen kommer från google.com.
           Sök på pink sony vaio n och den är på fjärde sidan.

Visst är den fin ?? Jag älskar den !! Jag menar, tänk att ha en sån där laptop. Jag vill ha en. Jag lovar att jag aldrig kommer få den eftersom den är så dyr. Eller jag tror att den är dyr. De borde den ju vara, så fin som den är. Men att drömma kostar aldrig :) . Och den är rosa. Jag älskar rosa. Kanske inte så  mycket i kläder utan mer på saker och accesoarer. Det här fick mig att tänka på hur jag ska måla mitt rum. För jag har ingen anning om hur jag ska måla det. Jag vill helst ha det i rosa, guld och vitt. Men jag vet inte. Kanske det ska vara svart istället för guld. Så att det blir rosa, svart och vitt. Det är komplicerat när man inte vet hur man ska ha saker. Annars brukar jag veta hur jag vill ha saker och ting. Men den här gången så vet jag bara inte.
I alla fall. Igår så åt vi världens godaste mat. Mat á la Mexico. Alltså mexikansk mat. Svensk tex mex mat är inte alls god !! Om man ska äta mexikanskt ska man äta det mexikanskt, inte nån himla tex mex. :)
Men men tyvärr så finns det inte så mycket "riktig" mexikansk mat i Sverige. Lite synd. Då får ni ju aldrig veta hur "riktig" mekikansk mat smakar. :)
Aja, jag ska dra nu.
Puss på er
love from me
xoxo
                                     /Linnéa


ps. Idag är det första mars :)


Kommentarer
Postat av: Mizie

Sv: tack så mycket =) detsamma



den där datorn skulle jag inte ha någonting emot, så söt!

2009-03-01 @ 16:58:25
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: Linda

Sååå himla snygg!! rosa är så fint! En sån skulle jag inte tacka nej till! Du har oxå en jättefin blogg :)

2009-03-01 @ 17:27:30
URL: http://lindapetersson.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: åh tack sweetie ^^ <3 Lägg gärna till bloggen på bloglovin om du gillar den! :)



Jag tycker inte tyska är särskilt svårt men jag har också ganska lätt för språk :)

2009-03-01 @ 17:27:48
URL: http://aannapannas.blogg.se/
Postat av: Mimmi

åh, den där söta rosa saker skulle man inte säga nej till ! :)

svar: Åh, tack du! Vad glad jag blir :D Hur är det med dig? :)

2009-03-01 @ 17:56:19
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0