idag är det riktigt vårmar väder :)



sök bara på orden "pink roses in water droplets" google.com

idag är vädret verkligen typiskt vårmar. Jag har hittat på ordet men tycker att det passar perfekt till dagar som är hälften sommar och hälften vår. Som idag, typ. Idag mitt på dagen så var det soligt, lite blåsigt och lite kallt. Om man skulle gjort det lite varmare skulle det blivit sommar :). åååååhh vad jag längtar till sommaren !! Och jag vill bli solbränd, jag vill kunna bada ute och gå med shorts och linne eller någon kort klänning. Bli sommar, nu !! :)
besitos till er
love from me
xoxo 
                              /Linnéa


Kommentarer
Postat av: Josefine

Sv; Tack så jätte mycket! :)

detsamma till dig.

2009-03-30 @ 19:28:40
URL: http://jjossues.blogg.se/
Postat av: Therese

VÅRMMAR

2009-03-30 @ 20:57:23
URL: http://walkbytherese.blogg.se/
Postat av: Lil-Ken!

Tungblogg du har :D

2009-03-30 @ 21:53:54
Postat av: Lil-Ken!

2009-03-30 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0