Hejsan Hoppsan . Tyra Banks . En liten hemlis .

Hejsan hoppsan allihop som läser min blogg . :) Igår så kunde jag  inte skriva eftersom jag inte hade tid. För jag var tvungen att göra lite saker, dels att duscha och träna på franskagloserna vi hade idag. Aja, igår så läste jag en artikel i tidningen om att Tyra Banks tänkte köra en säsong för tjejer som vill bli modeller och är under 170 cm. Och det här tyckte jag då var så bra !! För, alltså det är väldigt taskigt att bara långa får bli modeller. Jag menar, vi korta kan inte ro för att vi är korta, det är som att säga att alla brunhåriga får inte bli flygvärdinnor ( till exempel). Exakt lika korkat är det. Så gissa om jag blev glad när jag läste den artikeln. Tack så himla mycket Tyra :) . I alla fall. Nu ska jag berätta en liten hemlis till er. Alltså jag tror att om jag har berättat den för någon så är det nog bara till typ två personer. Men det här är inte riktigt en hemlis utan mer som något som man inte brukar säga, därför har jag inte sagt det till så många personer (om jag har sagt det alls). Men det är att jag brukar ha ljusrosa på mig när jag är på myshumör. Haha. Trodde ni att det skulle vara något annat, lite större som typ att jag hade skaffat kille eller nåt ?? :). Men puss på er för jag ska dra nu. Men ha en fortsatt bra "dag".
love from me
xoxo
                     /Linnéa

Kommentarer
Postat av: Therese

HAHAHAHAHAHAHAHAH, lilla linnéa, fett synd xDD - det där med ljusrosa -

iaf, jag tkr att ditt lilla exempel på att man inte får vara flyvärdinna om man inte är brunett, det är INTE samma sak, för det är bara att färga håret. man kan inte bara göra sig lång. jag e inte heller 170cm men jag vill inte bli modell, vist det är taskigt mot dom som vill bli modeller men inte kan för att dom är korta. det håller jag med om. och jag tkr att det borde vara blandat och att man ska vara i normal storlek. inte himla size 0!!

2009-03-04 @ 19:04:19
URL: http://walkbytherese.blogg.se/
Postat av: Philip

Ja, hur går det egentligen med ditt juciy set?

2009-03-04 @ 20:06:43
Postat av: Lollo

så klart du får låna bilden =) fin blogg du har!

2009-03-04 @ 23:26:38
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/
Postat av: deebbii

haha linnea va gulig du e <3

2009-03-05 @ 09:21:45
URL: http://deebbii.blogg.se/
Postat av: HANNA

var gärna med i min chokladtävling om du har lust :D

2009-03-07 @ 13:00:48
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0