grattis kusinen. nattis nattis



sök bara på blommagoogle.com

hejsan hejsan. Nu håller mitt rum på att målas för fullt. :) Det blir börjar bli väldigt väldigt snyggt nu alltså. För när de hade rivit ner tapeten så var det kaos i rummet, men nu så har det ju börjat målas. Och idag så fyller kusinen år !! Grattis grattis grattis grattis till dig !! Puss på dig också. Visst har det varit fint väder här i stockholm idag ?? Jag tyckte det kändes väldigt vårigt, ibte så varmt, men med starkt solsken. Jag längtar efter sommaren supermycket !! Det är så skönt med varma, soliga dagar. Och bäst är ju nästan att det är lov - i tio veckor.
Men men, nu måste jag tyvärr gå för att göra mer läxor. Så nattis nattis och pussis pussis på er. :)
love from me
xoxo
                       /Linnéa

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej kusin! Tack tack! Vilken fin blomma! Va den till mig på födelsedan?? Puss å kram på dig =) Vi ses i påsk!

2009-03-20 @ 12:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0