En liten snabbis med nattis nattis .

ja, rubriken säger allt. Det blir en liten snabbis. Nu har jag fått på mig pyjamasen och jag har borstat tänderna, jag har lagt mina lakan i blöt (jag ska snart förklara varför) och  jag har kommit på vad jag ska ha på mig för kläder imorgon. :) Ehm .  .  .  okej. På natten igår så vaknade jag av att jag blödde näsblod, men eftersom jag inte orkade gå upp så låg jag kvar i sängen. Men när jag kände att jag blödde näsblod (när jag vaknade) så liksom låg jag med ansiktet " i " kudden !! Och eftersom jag brukar ligga vid kuddens kant så kom det lite näsblod på lakanet. Lite äckligt så dära.  Så det var därför jag skulle lägga lakanet och " kuddfodralet " i blöt. :) Aja, nu ska jag inte sitta och skriva mer eftersom jag ska vara lite med min underbart söta och goa lillebror <3. Så, nattis nattis.
love from me
xoxo
                        /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0