hola hola

   bilden kommer från blondinbella.se i inlägget "dags för fem timmars nationella prov". Men annars är det bara att söka på svenska prov på google.com



hola hola. Jag har inte skrivit något sen i fredags men jag köpte inte den där koftan eftersom jag inte åkte in till stan. Jag mådde liksom inte bra. :( Men istället så åkte jag hem och bakade chokladmuffins med lillbrorsan. Och dem blev bara så himla goda !! Ehm, och sen så målades mitt rum klart, så nu kan jag sova i mitt rum igen, jag har ju delat med brorsan. Och i lördags så åkte jag och familjen till IKEA och köpte en två meters stor garderob till mig :). Wihi. :) Sen så åktre vi till kyrkan på söndagen, där jag börja blöda näsblod. Äckligt men sant, och det typ stannade aldrig men till slut så tog det stopp. Efter kyrkan och näsblodet så åkte vi till min moster och morbror och sa hejdå eftersom de ska flytta utomlands, vi fick med oss lite blommor/kaktusar också :). Sen så kommer vi till idag och då har jag varit i skolan och nu så ska jag plugga till ett svenska prov som vi har imorgon. Så puss på er och adios.
love from me
xoxo 
                                     /Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0