aloha people


jag vet inte vart jag fick bilden ifrån. Men jag har den på mina bilder. Därför kan jag lägga upp den. :)

aloha people. Hoppas ni har en bra dag. :) Min dag började med ett läxförhör, skriftligt och sen så hade vi ett prov och sen en redovisning. Ja, inte så bra start på dagen precis. Och idag så slutar jag ju sent så det här är liksom inte en bra dag överhuvudtaget. Men man kan ju se det från den ljusa sidan, vi får ju rulltårta idag på elevens val. Men i alla fall, ni ser ju bilden där uppe. Jag vill ha den !! Inte för att jag tror att jag kommer få den men ändå, man kan ju alltd hoppas :). haha. Ni kanske märker att jag inte har något att skriva om. Men jag kände liksom att jag var tvungen att skriva något. Så puss på er för jag ska dra nu. Adios.
love from me
xoxo 
                             /Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0