aloha & hejsvejs

 
krämen och velorkoftan kommer från H&M. Krämen kostar 29:50 kr. och velourkoftan kostar 249 kr.

aloha. vag har nada att göra. Eller jo, jag måste börja på svenska redovisningen .  .  .  Jag har massor med redovisningar nästa vecka. Bu. Iallafall så har pappagjort klart min garderob :). Och jag är superhappy för det. Kommer ni ihåg att jag skulle köpa en rosa Betty Boop kofta från H&M men inte kunde ?? Jo, nu har jag köpt dem, plus en snobben kräm, också den från H&M :). Men nu ska jag inte skriva mer för jag tror jag ska börja att träna på redovisningen. Så hejsvejs på er. :)

puss på er

love from me

xoxo

                                            /Linnéa


Kommentarer
Postat av: deebbii

jättte fin blogg jag avgudar den och lukten på handkrämen e SUPERgood lr jag har nt smakat på den men den luktar underbart jag lovar aso jag svär =D

men iaf så har du en fin blogg o jag kmr att köpa (lääätt) en likadan nej en liten mindre version av den o i body splash

2009-03-30 @ 12:39:21
URL: http://deebbii.blogg.se/
Postat av: ngn!

grooovt fin kofta !!:D

2009-03-30 @ 12:45:15
Postat av: fannyy

e krämen bra ?:)

2009-03-30 @ 12:46:06
Postat av: Anonym

e krämen bra ?:)

2009-03-30 @ 12:46:20
Postat av: Linnéa

adå. eller jag tycker det. och den luktar gott gott gott :)

2009-03-30 @ 17:19:16
URL: http://lullicute.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: tack så mycket :)

din var väldigt söt,

jag har beställt den velourdressen fårn h&m, bara väntar på att den ska komma - helt underbar!

2009-03-30 @ 17:50:12
URL: http://joohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0