090311

heeeej !! alltså sorry sorry sorry sorry för att jag inte har skrivit. Men det är för att vi har kopplat bort datorn eftersom vi, eller arbetarna håller på att måla. Mitt rum ska målas imrogon :). Wohow, äntligen kommer det bli fint . :) Men bara så att ni vet så kommer jag inte kunna skriva på några dagar eftersom de precis har börjat måla. Men jag tror faktiskt att jag kommer kunna skriva på helgen, fast jag är inte helt säker på det .  .  .  Jaja, puss på er och ha en underbar dag. Själv ska jag ha hemkunskap - jag HATAR hemkunskap !! Well well jag måste gå nu eftersom jag är i skolan och kommer få skäll ifall min bildlärare, eller någon annan lärare ser att jag är innne här, på bloggen. Puss på er, love you. .)
love from me
xoxo
                        /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0