panik och sommarlov <3

  

ouff, underbar bild, suuuummer in my heart <3

hellojs :) sorry att jag inte har skrivit på läääääääänge, och när jag har gjort det så är det bara konstiga inlägg :p. men asså, det finns lixom inget att skriva om. Jag har heeelt slut på idéer. Men vet ni vad ??!! Jag har ingen som helst aning om vad jag ska ha på mig på skolavslutningen som är den 9onde !! *paniiiik*. Men jag har tänkt på saken, och ag kanske kan köpa ett superint linne från Gina. Linnet är rosa med text i olika färg och det står "say yes". Till det så kan jag ha silvertights och några skor som jag inte vet vilka dom ska vara. hmmm.... ja, jag vet det låter jättefult men det ser faktiskt snyggt ut, tror jag :). Yeahyeahyeah. Va händer mer da ?? Jo, jag slutar om mindre än en vecka !!!!!!! asså åååhh, va skönt det kommer bli att inte ha någon skola på 10 veckor. bara sommarlov. sommarlov <3 mig = sant :) besitos från mig :* .
love from me
xoxo
                          /Linnéa


Kommentarer
Postat av: Therese

love the pic sweety. jag vet inte heller vad jag ska ha på mig o jag har ingen bikini!!! :(



love ya!

2009-06-03 @ 19:04:58
URL: http://walkbytherese.blogg.se/
Postat av: Linnéa

åååhh va vi é panikiga asså !! hahaha vilket ord xD måste läggas till i mina påhittade ord xD o ja veeet !! bilden é så underbar, jag vill va på en sån plats på sommarn asså :)

2009-06-03 @ 19:07:42
URL: http://lullicute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0