lite beach, lite naglar och lite mexico



banana split :  me like <3

hellojs gott folk :) idag drog vi till stranden och det va svinkallt eftersom det blåste kallt. så jag badade inte. men jag ville bada, åtminstone när vi varit där några timmar. fast det gick inte eftersom duktiga jag hade glömt att ta med mig underkläder, plus det att jag inte kunde helt enkelt. sen så målade jag för inte så längessen naglarna. och det blev neonrosa färg :) dem senaste dagarna så har det varit äckligt väder, spnt där väder som inte orde få finnas på sommaren. eller inte finns överhuvudtaget. det förstör bara allt. sen så har jag och mamma sett på en mexikansk novell. och vet ni vad, haha, den var faktiskt bra ... :) fast asså ni vet inte hur mycket dom överdriver i novellerna asså. äkta dramatiken, nått händer o lallalalal . aa, typ nått sånt. och nästa inlägg så ska ni få veta en liten typ wannabe hemlis. okeyyss. bra besitos på er *muah*
love from me
xoxo
                                    /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0