lite allt möjligt :)

hej där älsklingar :) hoppas allt är bra med er :) själv har jag det supertåkigt -.- sitter ute me datorn o fryser ... hehe :p men ååhh vad jag blir irriterad !! jag upptäckte precis att den här datorn har något konstigt installerast eller så har den inte en sak installerad men who cares för jag kan inte lyssna på musik på den. aaahh jag får damp. iallafall så tänker jag gå ut på jakt efter en svart kort midjekjol. ååh, det är så snyggt med såna. skulle säkert se jättesnyggt ut med ett linne med trryck och sen mina vans. haha me love it :) och vad mer .... hmm ... jo, har jag sagt att jag har klippt mig ?? jag tror att jag har sagt det. säkert. men min snelugg är superfin :) mohaha me love it 2 :) men nu ska jag dra, för jag ska äta, snart hehe :) besitos
love from me
xoxo
                                           /Linnéa

Kommentarer
Postat av: niisho

lulli! hur mar du? Laange sen man horde fran nagon...

GLOM INTE LAS MIN BLOGG! :P

loove niisho <3

2009-07-14 @ 16:40:47
URL: http://niisho.blogg.se/
Postat av: Linnéa

åååhh gumman !! jag saknar dig !! måste ses asså :) såklart jag ska läsa den :) läs min då da ;) besitows :*

2009-07-16 @ 19:38:16
URL: http://lullicute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0