"som ni vill ha det"


tyckte det var en fin bild bara :) har ju haft lite bildfattigt här dom senaste inläggen ... :p

heej :) ååhh det känns som om det var jättelänge sen !! vad har jag gjort dagarna jag inte skrivit da ?? jo, jag har badat, och solat, och blivit brun :D häääärligt med havet, jag älskar det :) sen da ?? jo, jag har börjat lyssna jättemycket på radio. asså där man kör musik, inte där det typ är bara nyheter. the voice, nrg och rix fm är mina favoriter. men just nu har jag bara lyssnat på rix fm :p mer da ?? juste jag gick på teater också. och det var faktiskt kul. jag vet att det låter som om jag är äkta gamlingen som drar till teater, men jag bryr mig inte för det var faktiskt kul. jag, mamma och pappa drog dit igår och såg på shakespears romantik comedi "som ni vill ha det". den var riktigt bra, faktiskt :) aja, nu ska jag dra, för jag ska duscha. me älskar att duscha. det är liksom *muah* . jepp :) besitos
love from me
xoxo
                          /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0