important stuff babies :)

heeej på er älsklingar. det var så stört längessen ju !! men jag har liksom inte hunnit med att skriva. och den tiden jag var hos tessi så gick det inte att skriva eftersom hennes data fick damp och det inte gick att skriva på den :/ men men, nu är jag här. hoppas ni inte har saknat mig för mycket xD aja, jo, eftersom jag nu har sommarlov så tänkte jag ta en liten paus från bloggen. eller paus o paus. jag menar mer att ni inte ska förvänta er att jag ska skriva varje dag. 24 7 liksom. utan jag ska bara skriva när jag verkligen pallar :p jo, men jag kan garantera att jag kommerf skriva typ varje dag i agusti. men jag älskar er ändå xD haha. men sköt om er och ha det underbart. fast, ni kan ju kika in på min blogg för att se om jag ändå har skrivit något. ni vet, så att min statistik inte dör helt liksom :) besitos
love from me
xoxo
                                        /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0