back 2 town



heeej söta underbara människor :) ååhh va härligt det är att vara i stockholm igen. har varit lite här och där :) har blivit brunare och allt :) haha, jag är överlycklig därför xD jaaa, snart ska jag dra och träffa tessi i globen. efter att hon har ätit så ska vi till stan antagligen . jag vet, superhärligt :) me looove shopping :) och idag har jag på mig ett turkost linne med shorts och nya skor till. jag älskar dom, är himla snygga helr enkelt. jag kallar såna för sk8tarskor men vet inte riktigt ... who cares för dom är fortafarande supersnygga :) och linnet är inte turkost egentligen, men jag tycker det och kallar det. fast det är ju inte turkost ... i stan ska jag köpa mascara, försöka hitta svart kjol, snyggt linne och grå tights. men vi får se. jo, en väska också. fast set blir ju inte alltid som man tänkt sig, så vi får se om jag ens kommer hem med något alla ... xD
men men, nu ska vi se hur lång tid det tar för mig innan jag pallar släpa mig till yunnelbanan och vidare till globen .. suck . yeahyeah vi får väll ses sen da människor. besitos
love from me
xoxo
                         /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0