hej svejs

ja nu är det så att det är jag som är Linnéa.
jag är en tjej på 13 år och går i 7:an på en kristen skola.  
jag är kristen och går i en superbra kyrka på söder.

jag älskar:
killar
kompisar
lyssna på musik
va' på datan
titta på TV
fredagar (efter skolan) och helger
duscha :)
gå upp sent
gå och lägga mig sent
kläder 
rosa
hundar
min släkt + familj
åka skidor
lov

jag hatar:
insekter
småkryp
kemi (meningslöst)
fysik (fattar ingenting som har med fysik att göra)
matte (B.L.Ä. !!)
långa skoldagar
städa
kompisar som sviker
människor som pratar bakom ryggen
gå och lägga mig tidigt
vakna tidigt
äcklig mat 
tråkiga lektioner
röklukt

jag har tänkt att skriva om shopping, mitt liv och massor av andra saker i den här bloggen.
hoppas du gillar den. :)
puss på dig och sköt om dig
xoxo 
                                                           /Linnéa

Kommentarer
Postat av: S O F I A | F O T O B L O G G

Hejsan!

Kikar in för att önska dig en härlig kväll :D

Kram, Sofia

P.s. Rösta gärna på mina bilder. Sätt en tia per bild och jag är dig evigt tacksam ^^ Mer information hittar du på bloggen :D

2009-01-30 @ 21:54:48
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: ellilicious ;) <3

haha du glömmde nått......................................................................................................................................................................ATT DU ÄLSKAR MEJ !!! xD nee jas skoja men gullig blogg puuss

2009-02-11 @ 11:18:35
URL: http://deebbii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0