igår och idag :)

omg
vad jag grät igår när jag såg titanic
den är så himla sorglig !!
den bästa filmen jag har sett alltså, gjutet
den får dela första plats tillsammans med Pearl Harbor 
igår kunde jag inte skriva så många inlägg eftersom filmen
slutade rätt så sent och jag behövde plugga  
så därför så ska jag skriva gårdagens outfit nu

gårdagens outfit :
vit T-shirt med tryck på : Cubus
jeans : Cubus
svarta strumpor : Kappahl (de kom i flerpack, eller hur man nu säger)
grå kofta : Zara

dagens outfit :
neonrosa linne : JC
jeans : Cubus
svarta strumpor : Kappahl (de kom i flerpack)
armband 1 : från Kina tror jag
armband 2: Thomas Sabo, julklapp från "Bastin's"  <3
armband 3 : Kappahl 
klocka : Guldfynd 

jag ska lägga upp bilder, jag lovar 
jag ska bara försöka få upp bilderna på datorn 

haha, ja' glömde skriva att jag sitter i datasalen i skolan 
vi har franska och vi fortsätter med "Ma Chambre" 
(om ni undrar vad det betyder, läs inlägget : på franskan)  
aja, måste dra nu
love you
puss på er, ha en superbra dag
love from me
xoxo
                           /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0