'morning sunshines och glad alla hjärtans dag i efterskott :)

'morning sunshines !!
jag har inte kunnat skriva på rätt så lång tid eftersom jag har haft dataförbud :(
och så skulle jag ändå inte haft rid eftersom jag var på församlingsencountern
den var från fredagen till söndagen. :)
och så blev jag sjuk på lördag kväll
jag spydde och mådde sååå himla illa :(
men jag mår bättre nu
fast inte så bra
eftersom jag stanna hemma idag  
på måndag  nästa vecka så ska jag och min familj åka till Romme
vi kommer va där i fyra dagar
alltså från måndag till torsdag
och jag ska lära mig åka snowboard :) 
så jag vet inte om jag kommer kunna skriva då

det här med bilderna är bara för korkat
jag tar alla bilder med min mobil
men det går typ inte att få upp dem på datan :(
så det är därför jag inte har kunnat ladda upp några förutom
(eller stavar man det förrutom??)  en bild, men den tog jag ifrån facebook
det var någon som hade laddat upp den

men nu så kommer alla dagars outfit :


fredagens outfit :

blå stor tröja : Ralph Lauren

svart linne : Cubus

jeans : Cubus

svarta strumpor : Kappahl (de kom i flerpack)
armband : Thomas Sabo (jag fick det utav "Bastin's")
klocka : Guldfynd


lördagens outfit (alla hjärtans dag !!) :

vit T-shirt med tryck på : Cubus

jeans : Cubus

grå kofta : Zara

svarta strumpor : Kappahl (de kom i flerpack) 
armband 1 : fick det i julklapp 
armband 2 : Thomas Sabo (fick det utav "Bastin's")  
klocka : Guldfynd

söndagens outfit :
eftersom jag var sjuk så hade jag på mig pyjamas hela dagen
rosa, vit, grå rutiga pösiga (underbart mysiga) nattisbyxor : Kappahl
svart linne med rosa snobbentryck : H&M 
vit mysig munkjacka : H&M 

dagens outfit : 
alltså när jag skriver det här så har jag på mig pyjamasen 
så jag vet ibte vad det blir för kläder 
men jag tror att det blir mjukisbyxor, linne och en kofta :) 

så nu fick ni veta vad jag hade och har på 
mig, och det jag tänker ha på mig :)  

men igår så var det ju alla hjärtans dag 
och eftersom jag inte skrev igår så får jag säga det idag istället : 
Glad Alla Hjärtans Dag !! :) 

igår fick jag som alla hjärtans dag present ett jätte snyggt armband 
det är rosa med lila och guld 
och det kommer från en affär som heter Roses och ligger på söder 

puss på er 
ha en bra dag  
love from me
xoxo
                                 /Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0