stressigt, tragiskt och nattis nattis

hejsan älsklingar
jag har det superstressigt med skolan nu
jag har stört många läxor
håll med om att läxor suger, och alltid kommer göra det 
läxorna är den främsta orsaken till att jag inte har skrivit
på såååå himla länge
men sen så är det ju också att jag nästan inte har varit hemma sen i torsdags
imorse så fick jag tyvärr reda på att en i min släkt dog .  .  . 
synd och sorgligt
men sånt händer, hon var kristen, så det är ju bra  :) 
alltså hon och jag var inte direkt släkt  
men det var min kusins mammas (hon är ingift in i släkten) mamma .  .  . 

idag så åkte min underbara kusin Philip ner till Spanien
han ska vara där i 6 månader, och ja, han ska plugga där
och så fyller hans mamma (min moster) år idag
grattis grattis kära moster !! :) 

men nu hade jag tänkt mig att skriva lite om de outfits
som jag har haft på mig under alla dessa dagar som
jag inte kunnat skrivit på bloggen :

lördag kvälls outfit :
svart linne : Cubus
svarta tights : vet ej 
rosa kofta : Gina Tricot
svarta långa strumpor : Lindex
krämfärgad kjol : YES

söndagens outfit :
marinblått linne : HM
rosa kofta : Gina Tricot
jeans : Cubus
svarta strumpor : Kappahl (de kom i flerpack)

dagens outfit:
svart linne : Cubus
rosa kofta : Gina Tricot
jeans : Cubus
svarta strumpor : Kappahl (de kom i flerpack)

måste gå nu älsklingar
love you
nattis nattis
puss på er
love from me
xoxo
                                     /Linnéa

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Ursch och fy, hoppas du mår bättre snart!

2009-02-09 @ 21:43:13
URL: http://fiafiff.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Tack så jätte mkt :D Vad glad jag blir!



Hoppas att allt e fint med dig idag? Kram!

2009-02-10 @ 17:48:46
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: deebbii

fiin blogg ;) dt verkade vara fina outfits :)allt e bra med dig hoppas jag ??

puss o kram debbii <3333

vi syns imon i skolan :)

2009-02-10 @ 20:36:45
URL: http://deebbii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0