snowboard, Romme & Nattis Nattis :)

              

bilden fick jag från Goggle när jag sökte på "snowboard"

Guess what.
Jag ska lära mig åka snowboard !! Fats jag tror att jag redan har skrivit det... men ändå. :)
Sååååå kul!! Men nackdelen med att jag och min familj ska sticka till Romme och vara där i 4 dagar i rad är att jag inte kommer kunna skriva några blogginlägg :( .
Lite synd .    .    .    
Men jag kommer ju skriva sen när jag kommer tillbaka från Romme. Men man undrar ju hur statistiken kommer se ut då .    .    . Aja, det fixar sig. Ni kan vara säkra på att jag kommer ha skrivit ett inlägg om 4 eller 5 dagar, alltså på torsdag eller fredag. Så nu vet ni att ni kommer kunna läsa något nytt då. :)
Min mamma <3 fyller snart år och jag har redan gjort ett jättegulligt litet kort till henne. Hoppas hon gillar det.
Det jag ska roa mig med i bilen medan vi åker till Romme är mobilen, ett häfte där jag ritar alla kläder som jag designar och den nyaste ELLE tidningen. Och kudden såklart. :)
Och så kommer jag vara helt ren eftersom jag precis duschade och tvättade alla kläder som jag ska använda i Romme. Det är alltid kul och bra att vara ren. :)
Men jag ska dra nu så puss på er och ha ett superduperbra sportlov !! 
Vila mycket och ha kul :) 
Nattis nattis och I Love You !! 
loev from me 
xoxo 
                                  /Linnéa
 


Kommentarer
Postat av: Philip

Kanske inte allt för smart att skriva att du gjort ett kort till din mamma, om hon läser din blogg :P



Men ha det så kul i Romme, åka försiktigt, inte bryta några ben. Hur ska du annars kunna bära upp alla kläder du fick av din otroligt snälla kusin ;)



Kramar

2009-02-22 @ 22:59:40
Postat av: Julia

sv: tack så jättemkt! :Ddin blogg var också fin!

2009-02-24 @ 11:39:09
URL: http://byjulia.devote.se
Postat av: Helena

Tack för de gulliga orden om min blogg :) Romme, det är mina hemtrakter det, hoppas du får några härligt vintriga dagar!



/Helena

2009-02-25 @ 22:21:10
URL: http://www.klarafardiga.blogspot.com
Postat av: Linda

Fin blogg :)

2009-02-25 @ 23:42:45
URL: http://lliinnddyyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0