Cajsa-Stina, Beroende, Snobben och God Natt

hejsan svejsan på er :)
Cajsa-Stina är också här. Hon ska sova över här och vi ska se film heeeela natten lång :) 
vi har tänkt att vi ska se : John Tucker Must Die, Mean GirlsLegally Blonde 1 och 2 och till sist men inte minst She's The Man. Lite kul, jag skulle vilja se White Chicks, den är såååå skön!! Men tyvärr så har jag den inte :(
Och jag har kommit på att jag är beroende av Lady Gagas låt Just Dance !! Alltså jag kan bara inte sluta lyssna på den!! haha.


det här snobben kroppsvårdssettet kostar 49:50kr. och det kommer från H&M 

och så gillar jag snobben också :)
men jag har inte hittat så mycket snobben kläder, inget alls faktiskt  :(. Lite synd eftersom jag gillar snobben.
Men jag ska dra nu så puss på er. Och jag tror inte att jag ska vara inne mer på datorn. Och bara så att ni vet så ska jag inte gå och lägga mig nu utan jag ska gå och lägga mig typ tolv eller fram. Men eftersom jag inte ska vara mer på datorn så får jag säga godnatt nu då.
God Natt och dröm sött och sov så gott :)
puss på er
love from me
xoxo
                              /Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0