skolan & facebook

är i skolan
jag har såååå  mycket läxor och prov.
så jag vet inte om jag kommer kunna skriva så mycket
i alla fall .
igår så skulle vi redovisa i musiken
det gick sådåligt !!
alltså piano grejen gick bra . men inte det andra . . .
och så har jag faktiskt facebook nu också :)
min outfit igår var samma som idag .
haha.
nä. men jag orkade inte byta.
jag é liksom på myshumör :)
och collegetröjor (eller va' de nu heter) blir inte smutsiga så snabbt :)

igår och dagens outfit:
svart collegetröja : J.Lindeberg
svart linne : Cubus
bleka jeans : Gina Tricot
svarta strumpor : Kappahl (de kom i flerpack)
armband : Thomas Sabo
klocka : Guldfynd
örhängen : Kappahl

såja.
måste gå nu
puss på er
love from me
xoxo
                               /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0