på franskan

hejsan älsklingar :)
sitter på franskan och ska skriva om "ma chambre" (det betyder "mitt sovrum" på franska)
jag har såååå tråkigt
måste skynda mig med det här inlägget eftersom min fröken kan se
och då blir det iiinte kul ... :(
men iallafall , jag har fått llåna Titanic (med DiCarpio och Winslet)
jag måste erkänna att jag aldrig har sett den...
jag menar, typ alla som jag känner har sett den!!
men jag har bara sett lite utav början
i alla fall, jag fick låna filmen av Jemima (tack så hiiiimla mycket !!) 
så idag ska jag se den :) 
aja, ja' måste gå nu 
annars får jag skäll, vilket inte är så roligt 
jag får skriva om min outfit senare på dagen :)  

men pusss på er , ha en fortsatt bra dag
love from me
xoxo
                              /Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0