hola, tillbaka från Romme och nattis nattis

hola sweethearts
tack för alla söta kommentarer jag får :)
jag har varit i Romme och lärt mig åka snowboard. Det gick bra, men jag erkänner att jag ramlade rätt så många gånger . . . :) Och när jag skulle åka av sittliften så liksom ramlar jag och hamnar på min vänstra handled. Så jag bröt den . . . Nä, skoja bara, jag stukade den bara och så gick vi till doktorn som satt ett bandage på den. Annars så gick det väl rätt så bra. Hotellet vi var på var sååå mysigt. Och efterrätten var supergod !! Jag tog Hallonsorbét med grapefruit någonting på varje dag och det var superdupergott !! Jag längtar efter er Debbi och Tessi !! Kom hem snart så att vi får ses !! Det känns som om jag inte har sett er på ÅR !!
Imorgon så ska jag försöka ladda upp ALLA bilder som jag har på mobilen så att ni får se lite bilder på mig ifrån Romme. Och så höll jag på att glömma tacka min underbara kusin Katja som lånade ut sin snygga snowboard och snowboard - skor till mig. Puss på dig och sköt om dig kusinen. <3
Men pappa vill att jag ska gå från datan nu så jag måste tyvärr säga hejdå till er. :(
Så hejdå och nattis nattis och pussis pussis på er.
love from me
xoxo
                         /Linnéa

Kommentarer
Postat av: nishan

heej lulli I miss U. Det var såå länge sen!

2009-02-28 @ 10:55:48
URL: http://niisho.blogg.se/
Postat av: lisa,

bra blogg :)

2009-02-28 @ 11:41:54
URL: http://enlisbeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0