hola darlings, buenas noches

hola darlings :)
hoppas er dag har varit bra
min har väl varit hyfsat bra
förrutom att vi hade prov och att jag har stört ont i mina vader
jag tror provet gick bra
eller jag tror jag hade typ fel på två frågor
men annars så kunde jag faktiskt allting :)
vi hade prov i hemkunskap
om ni undrar varför jag har ont i vaderna så är det för att jag dansade igår
och tränaren sa att man skulle stretcha, för annars skulle man ha jätte ont
i fötterna och benen dagen efter 
jag stretchade faktiskt, lovar att jag gjorde det
men jag har ändå ont, så jag kanske stretchade fel . . .
vem vet ??
något som jag tyckte om både igår och idag (jag var inte i skolan i måndags)
var att 8:an har börjat sälja lite "fika" nere i uppehållsrummet
så goda saker
de räddar verkligen dagen
för lunchen är bara för äcklig !!
så, nu tror jag att jag ska lämna det lilla ämnet och istället
skriva om vad jag haft på mig

dagens outfit :
svart linne : Cubus
stor grå tunn T-shirt med svart text på : Cubus
bleka jeans : Gina Tricot
svarta strumpor : Kappahl (de kom i flerpack)
guld - halsband med hjärta på : fick i julklapp av mamma och pappa <3
guld - kedja : fick av min moster Leticia <3
guld - halsband med litet kors på : Ur&penn
guld - armband med rosa och lila "prickar" : fick som alla hjärtansdag
present av mamma och pappa <3
guld - örhängen : fick i julklapp av mamma och pappa <3
klocka : Guldfynd

alltså, ni har nog märkt att jag använder det svarta linnet väldigt mycket
men den tvättas.
så tro inte att jag har på mig den utan att tvätta den
för det blir äckligt .  .  . 
aja, ska dra nu
men puss på er
buenas noches (god natt på spanska)
love from me
xoxo
                         /Linnéa

Kommentarer
Postat av: Sofie

sv: Tack för att du besökte min blogg, och tack för de snälla komplimangerna! Såklart ajg kikar in här, och du har jättesöt blogg ska du veta :)

Kramar!

2009-02-18 @ 23:35:42
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: Michelle

sv: Tack för att du svarade :)

Bättre sent än aldrig! ;D

Kram!

2009-02-19 @ 12:07:18
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0