hejsan snyggingar :)

hej snyggingar!!
jag kom hem vid typ 15:45 
men har fortfarande inte skrivit något inlägg  
jag har fortfarande inte fått upp några bilder på datorn så jag har inte kunnat lägga upp några :( 
men det hindrar ju inte mig från att skriva vad jag har för kläder på mig :) 

dagens outfit: 
turkost långt tight linne     :     Cubus 
marinblå kofta                    :      Zara 
sådär mörka jeans           :      Cubus 
svarta strumpor                 :      Kappahl 
armband 1                          :     Kina, tror jag 
armband 2                         :      Thomas Sabo 
berlocker på armband 2  :     Six 
armband 3                         :      Kappahl 
klocka                                 :      Guldfynd 
armband 4                         :      fick i juklapp, vet ej 

jag lovar att jag ska lägga upp en bild på outfiten när jag har fått upp bilderna på datorn :)
puss på er, sköt om er 
love from me 
xoxo 
                                             /Linnéa

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0