hej hej bloggen

ja hej hej bloggen
jag kom precis hem från kyrkan
där träffade jag tessi och elli.
elli v'äntade på janelle men henne såg jag aldrig

jag har inget och göra
har stört tråkigt!!
har någon något tips på vad man kan göra??

jag har fortfarande inte kunnat ladda upp några bilder från mobilen
och det tar väääldigt lång tid eftersom jag har över 500 bilder...
men ni får endå höra vad jag har på mig :
svarta tights  :     vet ej vart dem é ifrån
svarta långa / höga strumpor        :        Lindex
 kräm eller vitfärgad kjol                 :        från YES
svart linne    :       från Cubus
stark rosa färgad kofta                   :        från Gina Tricot
armband 1   :       Thomas Sabo
armband 2   :       från USA
armband 3   :       från Kina (tror jag...)
armband 4   :       fick det i julklapp 
örhängen     :       Kappahl 

jag ska lägga upp bilder på det när jag har fått upp bilderna på datorn 
puss på er 
love you 
love from me 
xoxo  
                                     /Linnéa
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

svar tack så mkt:) du får gärna kika in igen eller börja prenumerar på bloggen vid bloglovin :) kram

2009-02-01 @ 15:15:40
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Postat av: Fiffi

Hej hej å tack så mycket tjejen! Prenumenera gära på min blogg är du snäll! :) Skit cool din med å callt att du är kristen och står för det :)

2009-02-01 @ 19:38:42
URL: http://fiafiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0