härlig dusch och ett litet "nattis nattis"

omg. vad härligt det kan va' med en dusch :)
jag duschade precis, och det var så sköööönt
jag har liksom frusit hela dagen och när man sen tar en varm dusch så liksom smälter man... :)
jag vet att det låter helt stört, men det är faktiskt så
prova själv, få dig att gå runt och frysa heeela dagen
och ta sen en varm lååång dusch
jag lovar, då kommer du också känna dig som att du smälter :)
men, problemet med den här lilla duschningen var att jag råkade skära mig i benet
när jag höll på och raka det ...  
och det sved uuuuur mycket!!
sen blödde jag typ i en kvart, tjugo minuter...
tragiskt.
jag hatar verkligen när jag råkar skära mig sådär
det brukar göra så stört ont!!
alltså, inte så att jag brukar stå och skära mig
utan jag rakar benen iställer för att vaxa
att vaxa benen verkar göra stööört ont
själv har jag ju aldrig provat det, men ändå ...
men ibland så händer det att rakgrejen liksom slinter ur hande på en
och det är då det börjar blöda
aj, vad ont det brukar göra alltså
det svider sååå himla mycket !! 
 aja, nu lämnar vi det lilla ämnet för sen så fick jag på mig pyjamasen som består av :

rosa, vit, grå rutiga pösiga (underbart mysiga) nattisbyxor   :    Kappahl
svart linne         :        Cubus
vit mysig munkjacka    :    H&M 

jag ska också lägga upp en bild på den så att ni får se hur den
ser ut  (när jag har fått upp bilderna på datirn) :) 
för det där som jag skrev lät ju inte särskilt snyggt 
men pyjamasen är faktiskt väääldigt mysig och snygg :) 
aja, jag måste gå och fortsätta göra läxorna 
och jag orkar inte vara mer på datorn 
så jag säger snart godnatt 
men ni får önska mig lycka till, eller hålla tummarna för 
mig imorgon på musiken 
hoppas att jag hittar rätt ton också (i sången) 
men idag när jag övade lite så hittade jag faktiskt tonen :) 
hurra !! 
men aja, nattis nattis på er då 
puss på er 
love from me 
xoxo 
                                      /Linnéa

 

Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Åh, tack så himla mycket! :D Vad glad jag blir. :) Önskar jag var 160, superfint att vara kort tkr jag. :D



Jag gillar din blogg jättemycket, du skriver jättebra! Ett tips bara är att lägga ut fler bilder på dig själv, roligare att följa bloggen då. :D

2009-02-02 @ 21:56:16
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: FEBB

Nej men gud tack baby! :D

2009-02-02 @ 23:39:39
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0