glömt tonen...

OMG!!
jag har glömt bort tonen till låten som jag ska spela på piano!!!!
alltså för att uppnå MVG i musiken så måste man spela piano och sjunga samtidigt
och jag kan en del av låten (The Call av Regina Spektor) på piano ( man måste inte spela hela)
men problemet är att jag har glömt bort tonen som man sjunger!!!!
jag har kunnat den förrut, men när jag satte mig vid pianot för en stund sen för att träna på den så
hittar jag bara inte tonen till att sjunga!!!!
aja, jag ska ändå spela den på tisdag men ändå...
jag menar, tänk om jag går och sätter mig där vid pianot i aulan och så börjar jag spela
och så glömmer jag bort tonen till sången!!!!
piiiiiiinsamt!!
då hör ju hela klassen det och det kommer inte att låta bra då...
för det låter bra utan pianot, men grejen är liksom att man ska spela pianot och (om man nu
vill uppnå MVG nivån till den här uppgiften, som jag vill) sjunga med...
så, där blir det liiite kompliserat...
så önska mig lycka till :)
puss på er
love from me

xoxo
                                 /Linnéa

Kommentarer
Postat av: deebbii

låten e så bra <333

2009-02-02 @ 12:35:57
URL: http://deebbii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0