danslektioner, plugga och nattis nattis

sitter hemma och ska träna till hemkunskapsprovet som vi har imorgon
prov suger !!
i alla fall så har vi projektvecka den här veckan och 7:an och 8:an
har typ praktisk och estetisk som ämne
egentligen så suger hela veckan
men idag så fick vi ha danslektion av en tjej från The Voice (stavar man det så??)
och jag gillade det
funderar om jag inte borde börja ta danslektioner 
men det är ju rätt så dyrt så jag vet inte .    .    .   
synd att allt kul ska va så himla dyrt :(
aja, idag så hade jag alldeles glömt bort att vi skulle dansa
så jag valde alldeles fel outfit (med tanke på att vi skulle dansa)

dagens outfit :
svart linne : Cubus
bleka jeans : Gina Tricot
vit kofta : Zara
vita strumpor : kappahl (de kom i flerpack)
guld - halsband : fick i julklapp av mamma och pappa <3
guld - örhängen : fick i julklapp av mamma och pappa <3
guld - kedja : fick av min moster Leticia <3
guld - armband : fick på alla hjärtansdag av mamma och pappa <3
klocka : Guldfynd

men jag måste gå nu eftersom jag måste fortsätta plugga till provet och
sen så ska jag duscha
så nattis nattis, sov så gott och dröm sött
puss på er
love from me
xoxo
                             /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0