bonjour och nattis nattis

bonjour honey's :)
hoppas att ni har haft en bra dag
min har varit bra bara att vi har suttit väldigt länge
så jag fick ont i rumpan :(
lite synd.
haha.
eftersom Tessi inte var i skolan idag så betyder det att hon fortfarande är sjuk
så därför tänkte jag säga krya på dig gumman
hoppas du kommer imorgon :) 




(det är ju inte de muffinsarna vi åt men de såg ut ungefär så här)
jag fick bilden från http://klarafardiga.blogspot.com/
och det är hon som har tagit bilden

idag så gick jag, Debbi och Nishan till uppehållsrummet och köpte var sin muffins
och muffinsarna var sååå goda !!
det var kladdkakemuffinsar
himmelskt goda alltså !!
jag åt hela tre stycken :)
så goda var dem
de kosta fem kronor var och jag hade tio kronor
men fröken Rodhe var så snäll och gav oss tre en tjugolapp så
att vi skulle köpa oss något
hon vill ju stöda 8:ans klasskassa (det är ju dit pengarna går)
så det var därför vi fick tjugolappen
så himla snällt av henne !! :)
så nu förstår ni att jag inte tjuvade någonting eftersom jag bara hade tio kronor
utan jag kunde äta tre muffinsar för att fröken Rodhe gav oss pengar :)
värst vad mycket "så"  det blev däruppe :)
men nu till dagens outfit

dagens outfit :
svart linne : Cubus :)
vit kofta : Zara
turkosa mjukisar : Cubus
svarta strumpor : Kappahl (de kom i flerpack)
armband 1 : Thomas Sabo - fick det av Bastin's i julklapp <3
armband 2 : fick det av mamma och pappa i julklapp <3
klocka : Guldfynd
örhängen : Kappahl

jag ska gå nu, måste ju duscha :)
men jag tror inte jag ska skriva något mer sen så det får bli ett godnatt nu
nattis nattis och dröm sött :)
(bara så ni vet så går jag och lägger mig vid typ klockan 23:00 och framåt)
puss på er
love from me
xoxo
                        /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0