Betty Boop och buenas noches

  

Betty Boop pyjamas, örhängen och tofflor från H&M


så söta tycker jag. Egentligen hade jag gjort ett litet "collage" på paint men jag får inte upp den här på bloggen :(
lite surt.
så jag fick göra så här istället. Själv vill jag ha den där pyjamasen och tofflorna jag tycker dem är såååå söta :)

pyjamasen kostar : 129 kr. på H&M
tofflorna kostar : 79:50 kr. på H&M
örhängen : 19: 50 kr. på H&M

sjukt söta.
jag tror inte att jag ska skriva något mer sen. Alltså, jag ska ju inte gå och lägga mig nu men eftersom jag inte tror att jag ska skriva något sen så skriver jag nu : buenas noches (för er som fattar nada så betyder det god natt på spanska) .
puss på er 
men innan jag säger adios så önskar jag Tessi och Debbi och alla andra som ska åka till Schweiz (stavar man det så??) med kyrkan lycka till och ha ett superbra lov där. Hoppas resan går bra dit och puss på er. <3
så adios och buenas noches :)
love from me
xoxo
                               /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0