tibax


bild på mig som wannabe lilla sjöjungfrun xD

hejsan hoppsan allesammans. jag har typ sovit hela dan. varit på stockholm tour och det var fantastiskt. faktiskt. jag kom närmare både Gud och mina vänner. min fina pappa hämtade mig därifrån typ en timme innan dom skulle dra till kyrkan. så vi hade redan slutat. men jag mådde jätteilla och det är därför jag har sovit typ hela dan. juste somna fyra också, dom hade vattenkrig då xD men jag tittade på :p jag tror jag har feber och jag har ätit jättelite idag, för jag är inte hungrig alls. och det brukar jag ju vara, alltså är jag förkyld :( nattis nattis från mig. blessings
love from me
xoxo
                      /Linnéa


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Stolt Redigerare (stavning?) och fotograf ^^

2009-08-19 @ 19:58:18
Postat av: Linnéa

hahahahha puss :*

2009-08-21 @ 20:49:58
URL: http://lullicute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0