inte så bra start på dagen :P


vi låtsas att det står halv tio,  eller tjugofem i tio da xD

det här är inte kul asså först får pappa för siyg att han ska väcka mig med gitarrspel halv tio och så upptäcker jag samtidigt att jag har träningsverk för att jag simma igår xD haha värst så otränad man kan vara då. men sen så sitter jag här i T-shirt och svettas ihjäl. nope, inte en bra start på dagen asså. sen så måste jag ju packa o harre innan jag drar till stockholm tour imorrn. -.- jag pallar inte. vill bara chilla idag, men ändå, det är ju rätt så kul o packa :p. men men, nu ska jag väll dra o göra nånting. besitos
love from me
xoxo
                      /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0