gomorron, god dag ??



jaa, gomorron. fast det är liiite för sent att skriva det nu så jag skriver god dag istället :). har precit kommit hem från lilla farmor & farfar och har fått för mig att jag ska rensa gareroberna. alltså det är inte garderober men om ni tittar på det här
inlägget så förstår ni. inte garderoben men dörrarna som man ser på bilderna är som små garderober i väggen, en med hyllor och den andra där man hänger kläder. och eftersom jag har så mycket saker i dom så ska jag rensa, sen så får vi se vad som händer med sakerna jag inte vill ha. jag kanske gör en loppis för att tjäna pengar, vem vet. men nu ska jag dra o städa, hejs på er.
love from me
xoxo
                        /Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0